האנרכיה משמאל: השר דיכטר הותקף בידי פורעת חוק

איתי גדסי No Comments on האנרכיה משמאל: השר דיכטר הותקף בידי פורעת חוק

שר החקלאות נפגע בראשו ממוט שהחזיקה מפגינת שמאל פורעת חוק. נתניהו הגינה: "להפסיק מייד את האנרכיה". במקביל, לפיד סירב לקרוא לכיבוד הטקסים הממלכתיים

אבי דיכטר צילום: פלאש 90

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אנרכיסטית פגעה היום (חמישי) קלות בראשו של שר החקלאות אבי דיכטר מהליכוד, באמצעות מוט של דגל ישראל במחאה שהתקיימה באיירפורט סיטי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב: "אני מגנה בכל תוקף את תקיפתו של השר אבי דיכטר בידי פעילת שמאל ודורש מראשי האופוזיציה להפסיק מייד את האנרכיה, האלימות וההסתה כלפי נבחרי ציבור. אני דורש מהמשטרה והפרקליטות לפעול מיד ובתקיפות נגד כל מי שמרים את ידו על נבחרי ציבור — לפני שיהיה מאוחר מדי".

יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה מסר: "השר וחבר הכנסת אבי דיכטר, ראש שירות הביטחון הכללי בזמן האינתיפאדה השניה, הותקף הבוקר באמצעות דגל המדינה שכל חייו פעל ופועל כדי להגן עליה. אני מצפה מכל נבחרי הציבור באשר הם לגנות את האירוע ולהרגיע את הרוחות – למען המדינה כולה".

השר אופיר אקוניס (הליכוד): "אני מחזק את ידי חברי השר דיכטר, ראש השב"כ לשעבר שהותקף על ידי מפגיני השמאל. לפני למעלה מחודש התרעתי שהאלימות הזאת עלולה להסתיים ברצח פוליטי. זה קרוב מתמיד. שתיקת מנהיגי האופוזיציה והשמאל מסוכנת. שתיקתם נותנת אור ירוק לאלימות מפגיני השמאל לדרדר את ישראל לאנרכיה".

שרי הליכוד ביטלו היום את הגעתם לכנס של סגני ראשי ערים של השלטון המקומי ברחוב הארבעה בתל אביב, בהנחיית גורמי הביטחון, מהחשש לאלימות מצידם של המפגינים.

המשטרה עצרה היום כמה מפגיני שמאל, בדרך סלמה בתל אביב לאחר שהגיעו למטה משטרת המחוז, התיזו על חזית המבנה צבע אדום ונשכבו ברחבת הכניסה. שניים נוספים נעצרו ברחוב אבא אבן בהרצליה, בחשד להפרות סדר.

בתוך כך, השמאל ממשיך להסית וללבות את האנרכיה ברחובות והנהגתו מסרבת לקרוא לכיבוד הטקסים הממלכתיים שיתקיימו בתקופה הקרובה. ראש האופוזיציה יאיר לפיד סירב להוציא הודעה משותפת עם השרה מירי רגב שתמנע מחאה ביום העצמאות.

"לא נעמיד פנים שאנחנו חוגגים יחד ושהכל בסדר בזמן שהממשלה קורעת את עם ישראל ומוחקת את הדמוקרטיה ולא נשב להיות צופים בעוד מפגן חנופה מביך למשפחת נתניהו", מסר לפיד.

מנגד, מוקדם יותר הבוקר, ברך יו״ר המחנה הממלכתי ח״כ בני גנץ על "יוזמתו החשובה" של ח"כ חילי טרופר "להשארת יום הזיכרון מחוץ למחלוקת הפוליטית ועל ההירתמות הרחבה של חברי הכנסת משני צדי המפה הפוליטית".

"אנחנו לקראת הימים הקדושים ביותר בלוח השנה הישראלי ולצד המשך המאבק הצודק והחשוב על דמותה הדמוקרטית של מדינת ישראל, עלינו החובה לשמור על כבודם של גיבורינו שהם מגש הכסף שעליו הוקמה והתבססה המדינה, ושבזכותם אנו ניצבים פה היום", כתב גנץ.

היוזמה של טרופר



0 תגובות